۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۱۰

۲۷۰۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان کرمانشاهی توزیع می‌شود

۲۷۰۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان کرمانشاهی توزیع می‌شود

کرمانشاه- با اجرای طرح «مهر تحصیلی» ۲ هزار و هفتصد بسته تحصیلی بین دانش آموزان کم بضاعت کرمانشاهی از محل موقوفات استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما بعد از ظهر یکشنبه در طرح «مهر تحصیلی» با تقدیر از مسئولین اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برای برنامه ریزی و تدارک بسته‌های لوازم التحریر برای دانش آموزان مستعد، اظهار کرد: این سیره اسلام است که به داد ضعفا و محرومان برسیم و با نگاهی به زندگی ائمه اطهار (ع) می‌بینیم که عمر شریفشان با خدمت به نیازمندان سپری گردید و این یعنی همه ما باید ادامه دهنده راه این بزرگان باشیم.

وی افزود: کرمانشاه از دیرباز موقوفات زیادی داشته که بسیاری از آنها مربوط به خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) بوده و این ارادت مردم استان کرمانشاه به ائمه اطهار (ع) بالاخص امام حسین (ع) را می‌رساند و بحمدالله امروز هم مردم استان با پذیرایی از زائرین اربعین حسینی (ع) عشق و ارادت خود را نشان دادند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: ایران امروز در دنیا زبانزد است و این به لطف رهبری حکیمانه امام خامنه است و ما باید این را برای نسل جوان تبیین کنیم.

علما بیان کرد: امروز هرکدام از ما باید با تمام وجود هر خدمتی که می‌توانیم برای این نظام انجام دهیم زیرا این نظام با دلسوزی و فداکاری و ایثار به اینجا رسیده است.

گفتنی است، حدود ۲ هزار و ۷۰۰ بسته لوازم تحریر و وسایل مورد نیاز دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید تحت عنوان «مهر تحصیلی» در بین دانش آموزان بی‌بضاعت کرمانشاه توزیع می‌شود.

کد خبر 5888050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha